Sjuttiotvå

Jag bara ääälskar mina torsdagar! Det är så skönt att sluta elva och komma hem tidigt varje gång. Blir nog en snabb tur ner på stan för att kolla läget, sen ska jag hem. Då hade jag tänkt ta med mig datorn och lägga mig vid poolen och sola lite. Hur konstigt känns inte det, 24 april och man ligger och solar. Helskönt!
   Den här helgen är det fullt upp med allt. Ja det blir tajt även fast det inte ser ut så.
Stallet tre dagar
Inflyttningsferre (Anna och hennes friends ska dit, så jag fundar på de med)
Födelsedagskalas hos kusinen som bor 2 timmar bort

Igår spenderade jag hela kvällen hos Malin. Vi gick ner på torget och åt mjukglass, åkte och handlade med mamma och sen hade vi lite mys hemma hos henne. Väldans väldans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0