236

Idag när jag slutade så gick jag och mamma på stan ett litet tag för att hon skulle införskaffa några "jumprar" (!), hon var i alla fall så snäll att hon köpte världens gosigaste kofta/tröja till mig. Supermysig är den! Tack mami! Så fick jag också en chokladkalender. Jag får det nu när jag är 18, inte när jag var 8 då man hade blivit överlycklig för en. Men jag blir glad nu också för jag tycker om choklad och överraskningar, de är ju faktiskt olika motiv på chokladen varje dag så det blir som en liten överraskning varje dag. :D Jag låter jätteexalterad bara över en chokladkalender, men jag lever ut mina barndomsbegär nu. Nån gång i livet måste man göra det också.

     En annan sak jag gör nu är att jag sitter och lyssnar på julmusik, jag älskart! Samtidigt känner jag doften av mammas laxpudding, mumsigt. Mammas mat är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0