241

Nu gräver jag mig upp ur arbete om EU, FN och kvinnomisshandel.. Imorgon tänker jag vara så busig att jag tänker vara hemma från skolan och bara plugga och träna till mitt föredrag. Ska bli ganska skönt, med tanke på att jag sovit så dåligt de här senaste nätterna p g a (varning för känsliga personer!) en massa äckligt slem i halsen och munnen. Jag har i princip vaknat en gång i timmen för att jag inte kan andas för allt sleem! :P fy faan.. Ska nog prova på metoden jag fick köra efter mina  tre halsbölder (!), att sitta och sova. Inte det mest bekväma sättet, men inget i munnen i alla fall. :D Nej nu ska jag sluta med de snuskiga..
     Nu ska jag dra mig till sängs och läsa lite (sittande), hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0