244

Jag vet inte hur jag ska göra ikväll, ut eller inte? Beror på om det är några man känner som ska dit. I så fall blir det tidig hemgång för min del. Jag blev jätteförkyld igår också, och de är ju bara ännu ett skäl att stanna hemma. Dessutom kommer mamma hem ikväll!! Hon har varit i Helsingborg sen i tisdags, kalla mig en tönt men jag har faktiskt saknat min mami. De går aldrig bra när hon är borta för länge, jag klarar inte av min pappa och bror själv.
     Om ca 20 min är det svenska och då är det äntligen (?) dags för mitt föredrag om kvinnomisshandel. Har ju jobbat som en tok för att få ihop en någolunda snygg powerpoint-presentation. Så jag hoppas att det går bra, och att min hals inte sviker mig.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0