253

Jag är både skittrött och pigg efter ett hårt pass på gymmet. Känns bra efter min inte så lyckade frukost, en mandarin + fil med frostiesflingor (!!) i brist på annat att ha på filen, allt var verkligen slut. Jag hällde upp filen och insåg sen att det inte fanns något annat att ha på än smulor av lite blandade flingor. Jättegott var de, or not.
     Jag har bestämt mig för att lära mig äta banan, då det är lätt att fixa till på morgonen. Så jag ska tvinga i mig banan tills jag tycker om det. När jag väl lärt mig det ska jag äta en apelsin och en banan till frukost. Är inte de nyttigt så säg! tummen upp för det!

Jag vill bara påpeka att förra inlägget handlar om min absolut bästa och älskade vän Anna och min älskade syster Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0