254

Stockholm idag, Strindbergsmuséet och riksdagen. Trevligt och intressant faktiskt! Jag och tjejerna hann med en snabb (!) fika också och lunchade gjorde vi på Kungshallarna vilket resulterade i att jag nu vet att jag inte ska äta Sushi nån mer gång. Inte min grej riktigt. Jag är istället jättesugen på tacos nu eftersom mina kära vänner Sofie och Siri åt det, fusk!
     Nu sitter jag i skolan eftersom vår fucking jävla skitbuss från sthlm gjorde så att jag missade min buss hem. Tack säger jag bara! De enda bra som kommer med det är att jag kan få vara med och bestämma mat. :D TACOS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älska sushi!

2008-12-09 @ 18:32:10
Postat av: siri

neej usch vad jobbigt!



haha man lär sig något nytt varje dag!

2008-12-10 @ 11:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0