260

Usch usch usch jag somnade alldeles för sent igår! Slocknade vid 1 nånstans, och de känns ju jättebra med endast fem timmars sömn, en dålig sådan också. Så idag är jag sådär piggtrött som vanligt, ser dåligt och är allmänt sluddrig. Tur att dagen inte har så många krav på mig. Lång är den men kravlös, om man kan säga så.
     På tal om att jag ser dåligt idag, jag har tänkt på att jag på senaste tiden har börjat se väldigt dåligt då och då. Inte bra alls, vill ju inte få sämre syn än jag redan har. Är ju nästan blind på vänster öga, i princip, enligt mig. Ser väldigt dåligt i alla fall. Så jag funderar på om jag ska göra som mamma, göra en synundersökning och sen beställa hem glasögon från "nätet". Om nu mamma och pappa är villiga att betala en del av dom för glasögon är fan inte billigt! Även om vissa tycker det. Att ett par bågar kan gå på nästan 2000 är ju helt sjukt! Lite metall och plast för 2000!? De är fan inte rimligt! Men smaken är som baken. ;P
     Nej nu ska jag har engelska! Ha en bra dag folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0