270

Hemma! Nu ska jag förbereda inför imorgon, välja kläder för julavslutningen och för kvällens firande. Dress code, avslutning - svart, rött och/eller vitt. Mitt val blir nog inte så svårt då jag inte äger något rött plagg, inte många vita men en hel del svarta. Så jag tror det blir svart med nån röd liten detalj nånstans. :P Urkul!
     Dress code, 18-årspartaaaj - klänning/kjol. Inte så svårt där heller. Men jag känner mig själv, även om jag bestämmer vad jag ska ha på mig dagen innan så blir det ändå att jag står och gräver i garderoben och att alla kläder hamnar på soffan. Så vi får se om jag kan bestämma mig. :P

Kommentarer
Postat av: lina öberg

trevligt. då kanske det blir utgång för eran del också .vi tänkte iallafall ta ett glas på joar jag och bella. kanske ses.

hoppas du blir snygg! :)

2008-12-18 @ 18:37:26
URL: http://slemlina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0