femtio

Fredag igen, trevligt! Jag får alltid en speciell känsla när helgen närmar sig. En skön känsla, typ som om jag slappnar av liksom. Nu låter det som om jag pratar om världens grej men en fredag är ju alltid en fredag ;D och de är ju trevligt.
    Helgen består till stor del av fysikplugg. Ska ju bli sådär roligt. Men jag får göra det bästa av det i alla fall. Får se om jag tar en tripp till syster kanske, känner för det. Man vet aldrig, det kanske blir lite Nutley då går det ju inte att motstå! ;P Lite internt där..
    Ikväll blir jag och bror själv hemma så det blir nog lite battle på Guitar Hero 3. Han har ju nämligen köpt en till gitarr så det går att spela två, huur kul som helst!

Hare!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag måste komma hem till dig och spöa dig på guitar hero!:P

2008-02-29 @ 18:57:29
URL: http://l0vely.blogg.se
Postat av: Amalia

haha, ingen kan slå mig! XD

2008-03-01 @ 15:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0