fyrtio

Blev en ganska värdelös dag. Vi hade "klimatdag" vilket jag hade sett fram emot eftersom miljön är något som verkligen engagerar mig. Metrologen Andrers (någonting) från TV 4, var på skolan och hade en cirka 2.5 timmar lång föreläsning som jag hade hoppats på skulle bli väldigt intressant, men jag insåg efter 30 min att det inte skulle bli så. Bara en massa skitsnack om fysikens lagar och sånt! Nej usch, det var nog den tråkigaste föreläsningen jag haft på länge faktiskt. Besviken.
   Eftersom alla andra skriver om alla hjärtans dag idag så kan väl jag också göra det. SESA (sirielinsofieamalia) hade ju egentligen bestämt oss för att bojkotta a-h-d, "de är ju ett sånt jäkla media-jippo!", men de blev inte så mycket med de när vi på lunchen skulle infinna oss på NV-torget för att Gem hade nått han ville. När vi kom dit fick vi en liten härlig kommentar från honom: "eftersom det är alla hjärtans dag och för att jag inte vill att ni ska känna er ensamma så har jag köpt de här till er." och så slänger han fram fem stycken rosor. En till vardera tjej i klassen, förutom en annan som lite mer än en ros ;) Härlig kille de där, jag tyckte att de var urgulligt. Där har ni en riktig kille.
   Dagen avslutades med en härlig, men för kort fika. Myspys!
   Annars bojkottar jag a-h-d!

Kommentarer
Postat av: siri

SötGem! ;D vi får ta en längre fika imorgon!

2008-02-14 @ 17:58:55
URL: http://siriers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0