fyrtioett

70-talsferre i fredags, blev mycket bättre än förväntat. Alla hade verkligen varit ambitiösa med sina kläder. Vissa hade t o m köpt hela dräkter på second hand. Bra jobbat säger jag bara! Slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig, men jag kom ju hem till sist iaf, efter en natt sovandes i en fåtölj. Vilket inte var så skönt. Lite stel här och där blev jag, men men.
    Igår var det melodifestival, trevligt. jag satt iofs själv och tittade, men jag hade mysigt med pop-corn, morötter, paprika och dip ändå. (Lasse Lindh borde har gått vidare istället ju!)
    Och nu sitter jag och väntar med en jättegosig katt bredvid mig, på att jag och mamma ska in till stan så jag kan få träna lite. De ska bli skönt att få röra på sig faktiskt, efter en lam helg.

Ha de bäst!


Kommentarer
Postat av: siri

hello! fick inte en enda bild på din fina utstyrsel. :/ fåtöljen lät ju som en trevlig sovplats. ;) ses på onsdag!!

2008-02-18 @ 20:02:49
URL: http://siriers.blogg.se
Postat av: amalia

fan då, jag som hade lagt ner så mycket tid på den ;) hehe, ja verkligen! yes, see ya!

2008-02-19 @ 12:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0