fyrtiofem

Mamma och jag hade en riktigt mysig dag i Sthlm i fredags. Vi åkte först till Zinkensdamm (?) för att kolla in Judiths second hand, hur fina kläder som helst, men rätt dyra. Hade jag pengarna som behövdes hade jag definitivt gått bärsärk där inne. Sen for vi vidare till Gamla stan och där gick vi omkring bland massa små söta butiker. Ångrar verkligen att jag inte köpte ett par asfina svartvita bilder i en butik där.  De var precis sånna som jag ville ha, men dum som man är så tänker man ju att den chansen kommer snart igen. 
Efter det tog vi oss till Hötorget och där började iaf min riktiga shopping. Mmm, härligt!

Tack för den dagen mamma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0