fyrtiofyra

Igår samlades flickorna på Boulevard för att luncha och uppdatera lite. De blev väldigt mysigt, som vanligt. Efter det blev det också en tur ner på stan. Där hittade jag en (till) vårjacka. Den här gången blev det en svart fuskskinnjacka, trevlig trots fuskskinnet.
    Sen bar det av hem till Malin, hon skulle ner på stan så de blev en sväng till. "Malin, har du nåt tuggummi? Det smakar verkligen bajs i min mun efter kaffet." "Nej, vaddå? Har du äcklig munlukt?"
    Väl tillbaka hemma hos Malin igen ringer mamma och frågar om vi ville ha nån mat, och som de matvrak vi är så svarade vi ju såklart ja. Så då köpte vi oss lite grillad kyckling och potatisgratäng. Mmmums fillibibblan! Vi slängde i oss den för att mamma och jag skulle till kör respektive träning.

Idag har jag inte gjort mycket även fast jag har velat. Blev iaf lite plugg. Och så lagade jag mat till La Famiglia innan de kom hem. Mamma blev jätteglad. (la ni märke till min fina italienska där)

Imorgon ska jag och mamma åka till Sthlm för lite shopping. De ska bli väldans trevligt att spendera en hel dag själv med henne. Myspys!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Svettigt på friskis ;P

2008-02-25 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0