fyrtiosju

Dagen började med ett booring mattepass och min känslokalla lärare kom med en jäkligt schysst kommentar, "det här är ju mvg-nivå det du räknar nu, så det är ju viktigast att du lär dig ....... de är ju mer på g-nivån", jag vet att jag suger på matte men du behöver ju inte trycka ner mig för det, eller säga det mitt inför alla andra. Inkompetenta lärarjävel! 
    Efter lunch blev det en liten fika på Boulevard trevligt. Och där fick vi en sur jäkla kärrings blickar efter oss. "Usch så de ser ut" "Usch så illa de pratar." Ungefär på den nivån låg hennes blickar. Men vem fan tar ett fyrabord om man är en?! Jo, gamla kärringar.
    I alla fall, jag har upptäckt att mina torsdagar kommer bli såå härliga om ett tag. Bara estetiskt när fysiken är slut och när jag äntligen fått bort matten. Jihoo!

Hare bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

"Inkompententa lärarjävel", den satt bra!;)

2008-02-26 @ 19:24:34
URL: http://l0vely.blogg.se
Postat av: amalia

haha, yees! ;D

2008-02-27 @ 08:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0