trettionio

Fan va allt känns skit i skolan nu! Inget funkar: fattar inte ett piss av matten och jag har massa inlämningsuppgifter som bara ligger och väntar på att bli gjorda. Faaan!!
    Vet inte alls hur jag ska göra med matte D, känns så jävla onödigt att behöva slita sig genom en kurs som jag vet inte kommer gå bra, och dessutom så tynger den ner resten av mitt skolarbete.
    Varför gick jag natur? De är en fråga jag ställt mig själv ofta den senaste tiden. Hur kunde jag vara så dum att välja den hårdaste utmaningen? Du skulle ha valt någon linje som du skulle ha tyckt varit kul istället! 
    De är mycket i mitt huvud nu för tiden.


Helt osammanhängande. Ha överseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0