trettiosex

Måste säga att de verkligen är mycket i skolan just nu, så jag hinner typ inte med bloggen nuförtiden. men här kommer en liten uppdatering i alla fall.

Hade middag med tjejerna från förr (?) i lördags. Riktigt myspys. Jag bjöd på bakpotatis, och jag fick guida de andra genom hur man åt, hihi. Sen blev det lite efterrätt, glas och coctailfrukt. Snacka underskattat de är, de är ju hur gott som helst!
Riktigt trevligt hade vi iaf De ska vi göra om!

Mamma har köpt årskort till mig på Friskis&Svettis, så nu ska jag äntligen börja träna.

Har ätit den godaste semlan någonsin! Med vaniljkräm istället för mandelmassa, vilket jag tycker är bland, ja det värsta som finns. Det kanske inte låter så speciellt med vaniljkräm och grädde, men jag lovar dig det var sååå mycket godare!

Ha överseende med mitt ganska så booring inlägg idag. ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Mandelmassa is the shit:P

2008-02-06 @ 10:19:38
URL: http://l0vely.blogg.se
Postat av: amalia

oh, no it's not!

2008-02-06 @ 15:40:03
Postat av: emma

håller med om det där med vaniljkräm - det är asgott :D

2008-02-06 @ 16:29:46
URL: http://ejeh.blogg.se
Postat av: amalia

äntligen en som fattat grejen!

2008-02-07 @ 14:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0