101

Trots att jag inte är någon fotbollsnörd så måste jag faktiskt medge att jag blev glad av vinsten igår. Ingen har väl undgått att sverige spelade mot grekland, och vann. Två väldigt snygga mål enligt mig, kan bara tänka mig hur pappa såg ut när han stog bland folket på läktaren, galning! Undrar om han hade målat en sverigeflagga i ansiktet? Skulle inte bli överraskad. Jag hade också velat vara där faktiskt, de måste ha varit en härlig känsla att stå bland alla gula-blåa tröjor. De är ju nåt man måste göra en gång i livet.

Skolavslutning idag som sagt. Känns skönt att få lite ledigt nu efter ett hårt år! ;D Så får vi väl se var jag hamnar ikväll då, inte så mycket planerat faktiskt. Löser sig nog på nåt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0