hundra

Hundrade inlägget, de borde firas! 

Men hellre firar jag att jag har sommarlov nu, nästa i alla fall. Vi har avslutning imorgon, så de är ju sista dagen i skolan som alla lärare prompt kallar det. De blir firande i kyrkan och sen lite fika med klassen.
Den här dagen har varit väldigt kort, jag hade bara en lektion och den var väl ca 30 min lång. Så min skoldag, termin och mitt skolår är slut nu. Sista sommarlovet, både härligt och skrämmande. Jag har även varit hos tandläkaren för att fixa ståltråden eller ett back lase som dom kallar den, som lossnade samma dag som jag satte in den för nån vecka sen. Så nu spänner det sådär härligt igen, men ärligt talat gillar jag den känslan, för då vet jag att det händer nåt. Inte för att det håller i sig så länge, den försvinner ju efter ca 1-2 veckor. Då får man istället gå i 6 veckor och inte känna nåt istället. Men man ska ju inte klaga eftersom man får allt gratis, men jag vill ändå att den ska ut innan min student. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0