nittioåtta

Har inte uppdaterat de senaste dagarna för att jag inte har varit hemma och inte haft tid. I torsdags var jag inne i enk och tittade på studenterna och på kvällen åkte nästan hela familjen ut med båten för att sova där. Där blev vi kvar hela nästa dag också. Men sen åkte jag och bror hem igår kväll efter en hel dags stekande, de gav resultat, ett bra sådant! Och idag for vi till v-ås för lite shopping, jag fick mina efterlängtade sandaler, de blev dock inte den färg jag egentligen ville ha. Men dom var fin fina ändå. Vi tog också en sedvanlig tur in på IKEA och tog en korv, mumsigt som vanligt.
Och nu sitter jag här, ska snart gå och lägga mig och titta på en film för jag är så jäklarns trött, en skandal nu egentligen när de är så fint väder, men måste man sova lite så går de väl an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0