nittiofem

Har haft den mysigaste och bästa helgen på läänge. Har bara spenderat tid med min underbara familj. Skönt skönt! Vi har bl a varit i v-ås på en kort shoppingtur, utfört en massa trädgårdsarbete och varit ut med båten på riktigt för första gången. Vi åkte till en ö i mälaren och stannade där för att bara sola (blev sådär lagom bränd), ta det lugnt och grilla. Riktigt myspys må jag säga. 

Den här veckan blir det riktigt lugnt. De flesta lektioner som jag vanligtvis har, har slutat eller nått annat. Och på torsdag och fredag är vi ju lediga p g a student och nationaldag. 
På tal om student, inte långt kvar nu egentligen, ett år bara. De känns konstigt att jag ska ha mitt sista sommarlov nu, jag måste alltså njuta riktigt ordentligt. Inte långt kvar, bara 8-9 dagar. Trevligt!

Ha det! Njut av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0