nittiosex

Blir sovmorgon för mig imorgon, sköönt! De var längesen jag fick en riktigt faktiskt trots mitt lama schema. Som har blivit ännu lamare nu, kan vara för att det bara är 2 skoldagar kvar nu. Kanonkul!
Tandläkaren imorgon också, måste säga att jag faktiskt har längtat till den här gången. Tro det eller ej. Men jag vill ju få ut skrotet ur munnen så fort som möjligt. Dessutom har det gått 2 veckor för lång tid än vanligt. Yes, en riktigt besservisser när det gäller de här är jag.
Annars har den här dagen flytit på rätt bra. Hade dock bara en lektion vid 1 med de är ju som alla andra dagar, jag måste åka med bussen på morgonen. Ska nog flytta in hos min syster istället.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0