Femtioett

Den här helgen har varit härlig, jag har bara sovit och umgåts med familjen, vilket är väldigt trevligt. Shoppat lite också, fyndade ett linne och ett par shorts, allt för 124 kr. Mycket bra enligt mig. Tränade på F&S också, där träffade jag Pernilla, trevligt (länge sen vi sågs ordentligt) så vi körde på tillsammans. 
    Jag såg en bild på en jättesöt frisyr. En ganska kort, typ axellångt, uppklippt och med snedlugg. Den låter inte så speciell, men den var jättesöt. Så nu har jag börjat fundera på om jag ska klipppa av mitt långa hår, men jag vet inte. Ska prata med syster och vänner vad dom tycker. Jag antar att när jag har klippt mig så kommer jag sakna min långa hår. Fast jag hade tänkt mig lite längre. Men så är det ju varje gång man klipper sig, man saknar den gamla frisyren iaf för mig. Men det är ju alltid kul med något nytt. Nej, jag vet inte hur jag ska göra. Bestäm åt mig!! Dessutom måste jag köpa hårinpackning, för torrt och slitet hår, men som inte är för fet. Nån som vet en bra? Blir glad för alla tips.

Nu ska jag ner på stan en snabbis innan jag går hem till syster. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Träning med tanterna, bäst =)
Klart du ska våga klippa dig om du verkligern ycker om den frisyren och tror du skulle rivas i den ! Måste våga förändringar ! :D:D

2008-03-06 @ 18:55:21
Postat av: Amalia

Absolut! Tror nog att det blir så att jag klipper mig faktiskt. :D

2008-03-06 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0