femtiofem

Helg igen efter en en väldigt konstig vecka. En vecka som faktiskt har känts lite ensam och ohändelserik (?), jag kan faktiskt inte komma på så mucket som har hänt, övernattning hos Malin, lunch med girlsen och fysikprov. Annars inte ett skit.
    Fredagskvällen bestod av mysmiddag och filmkväll med nästan hela familjen. Mamma och pappa somnade som vanligt framför tv:n. Och idag skulle jag ha övningskört men så blev det inte, istället åkte jag och Mosse till v-ås och IKEA. Jag älskar IKEA! Jag köpte ens vas, den blev perfekt till mina Bambublommor. Och så fick jag såklart en "Meny 1 med kaffe", goooott! Ja, jag älska Ikea på alla sätt och vis. Kanske inte all trängsel, men annars så.
    Ikväll blir det melodifestival med pappsen, mamma ska på klassfest på Maja så vi blir ensamma. Jippi.....
    I morgon ska jag förhoppningsvis hitta på nått med Elin innan vi ska till Klara Hall för att se Lykke Li. Helt sjukt egentligen att hon ska spela där på lilla K H. Men de ska bli kul.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Elin

tack och tack!
längtar till i kväll:)
när ska vi ses tycker du?

2008-03-09 @ 12:27:28
URL: http://l0vely.blogg.se
Postat av: Amalia

Jag längtar också! :D

2008-03-09 @ 14:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0