femtionio

Just nu sitter jag i skolan och har håltimme fram till 1030, så jag har fixat till min blogg. Blev rätt snygg faktiskt ;) ska bara försöka hitta en annan lite ljusare bakgrundsfärg så allt passar ihop mer. Då blir de fin fint!
    Den här veckan är väldigt lugn, jag har ingen miljökunskap, kemi och fysiken har ju slutat nu så det blir lugna gatan. Dessutom är ju alla lediga på fredag för att det är långfredag.
    På onsdag slutar jag 2 så då ska jag och syster bege oss till Uppsala för en Colin Nutley-eftermiddag. Vi ska väl äta en bit och sen är det bio som gäller, premiär för hans nya film Angel. Såklart jag och Malin är där som de "Colin-fans" vi är!
    På torsdag bär det av till farmor för att fira påsk som vanligt. Ingen ändring på det planet. hehe. Så det blir ca 6 timmar i bil med familjen minus Malin. Guuuud va roligt de ska bli. Blir till att ladda iPoden ordentligt och bunkra upp med en massa tidningar.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0