femtiosju

Idag börjar jag halv elva, men är som vanligt tvungen att åka med bussen så man är inne redan halv nio som den lantis man är. Lagom frustrerande! Om jag hade haft så pass mycket inkomst just nu skulle jag köpa en lägenhet direkt, så jag skulle slippa allt bussåkande.
    På tal om lägenheter så var jag upp till Siris nya och kikade igår. Den var jättefin! Stor, ljus och luftig, precis som det ska vara. Och gud vilket kök sen, jag älskade verkligen luckorna! Fin fina.
    Idag blir det ett Core-pass på F&S. Har inte provat det än så det ska bli intressant att se hur det går till. Ska bli skönt att träna igen efter ca en veckas "vila". Har varit totalt (?) upptagen.

Nej nu ska jag plugga kemi.
Ha det!


Kommentarer
Postat av: pernilla

det ända minuset med att bo på landet :/

2008-03-14 @ 20:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0