nittiofyra

Folk måste vara blinda. Att de inte kan se vad som händer är enligt mig helt obegripligt. I flera veckor har det pågått och vi har inte påpekat nått, men när man väl inte orkar ta mer falskhet och skit, då får man det kastat i ansiktet istället. De är vårat fel helt enkelt. Vårat fel att det blivit som de blivit. Vårat fel att Vi inte gjorde något från början. Jag säger som en mycket god vän till mig sa "De är rena rama Bullshiten!" Och jag håller med till fullo! 
    Ingen, och då menar jag ingen trots kön, har rätt att komma undan med sånna dåliga ursäkter. Eller bara glida med och tro sig vara oskyldig. Falskhet säger jag bara, falskhet.
    Nu vet jag i alla fall var jag har dom. Dom som jag inte känner.


Kommentarer
Postat av: siri

vissa människor ska man inte lägga ner energi på vännen. Det vet vi! <3

2008-05-30 @ 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0