187

Den här dagen har jag ägnat mig åt att apela mitt nya dataspel Roller Coaster Tycoon3, som jag fick av Willy. Det är verkligen beroendeframkallande, jag lovar man blir helt fast.
Känns konstigt att vara hemma igen, verkligen jättekonstigt nu när jag varit borta ca 1 vecka, en underbar vecka som gärna hade fått förlängas ett bra tag. Jag har även tråkig känsla att vi inte kommer att ses på väldigt länge nu, men man vet ju aldrig det kanske kommer ett tillfälle, ett sånt tillfälle då man bara måste slå till. Men jag ska inte ha några förhoppningar, för jag vet hur besviken jag blir om de inte skulle bli så. Det kommer ju ett jullov snart i alla fall, dock allt för många veckor bort.
I övrigt känns allt super, lite sentimentalt just nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0