193

De har blivit ett par väldigt korta inlägg nu på senaste tiden, och det här blir säkert inget undantag. ;) Jag ska bara berätta att jag har städat klart mitt rum idag, och det blev lite förändring. Tv:n och dvd:n försvann eftersom jag aldrig använder dom, och mycket annat skräp som bara legat här har ockå flyttats eller slängts. Istället har det kommit in en trevlig tavla. Härligt härligt. Alltid lika skönt att komma in i ett fräsch och städat rum.
Nu är jag sugen på att göra om lite här på bloggen också, jag önskar att jag var en hejare på photoshop då skulle de bli bra. Men jag håller mig till paint eller fotoredigeraren som jag har lärt mig efter en tids träning, då blir det någelunda bra.

Jag införskaffade mig även en jacka idag, precis en sån som jag letat efter ett tag. Men jag är lite osäker på den, så jag ska ge den ett par dagar så får vi se om den blir kvar eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0