204

Jag har nog aldrig skrivit ett inlägg så här tidigt på morgonen, känns ju lite sådär faktiskt. Men jag får åka med pappa till skolan idag och det fick jag veta är jag var helt klar att gå till bussen, så jag har lite tid över om man säger så.
Den här dagen består i alla fall av skola och sedan ett ordentligt pass på gymmet, det behövs efter den här helgen. Kvällen blir till att förbereda sig inför np-prov i Sv imorgon, om man nu kan förbereda sig. Jag ska i alla fall läsa igenom häftet en gång till, skriva kommentarer och ta ut referat och exempel. Hoppas att jag ska få prata lite med min älskade också, saknar honom så mycket just nu. Känns lite konstigt också eftersom vi inte har planerat nästa gång vi ska ses, så det känns som om vi inte kommer ses på evigheter. Men det löser sig nog, hoppas jag.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: lina öberg

jag var också inne tidig idag och skrev - och ja, det kändes konstigt.

2008-11-11 @ 17:11:12
URL: http://slemlina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0