209

Kom precis tillbaka till skolan efter ett pass på gymmet. De andra i klassen skulle simma på idrotten och det kan ju inte jag pga min hy, så det fick bli gymmet för min del. Är riktigt trött i musklerna nu, armarna fick sig ett rejält pass idag. Och nu sitter jag här och väntar på att mamma och mormor ska komma och hämta mig (jag orkar inte åka buss). De är i Fabriksbutiken i Örsundsbro de fuskisarna!
Från det ena till deta andra så måste jag köpa ett par strumbyxor till ikväll, annars får jag gå barbent till Glamour-festen på Joar, och det vill jag inte, lär blir rätt kallt. Jag hittade till slut en klänning att ha ikväll, i mammas garderob (!). Men trots att det är hennes så sitter den bra. Det blev svart trots allt även fast jag inte ville ha det. Det är ju ett säkert kort. Hoppas i alla fall att det blir en trevlig kväll, dock känner jag just nu att jag inte kommer bli kvar så länge, är inte direkt på party-humör. Men jag vet hur jag är, jag kan ändra mig på en femma. Så vi får se hur kvällen urartar sig.

Måste slänga in ett grattis till min älskling som som muckade idag! GRATTIS!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0