215

Nu är jag klar med ett riktigt hårt pass på gymmet, kände att jag behövde köra på ordentligt efter den tjockaste lunchen på länge. Jag och tjejerna gick till Boulevard för att luncha, jobba med miljöpolitik och komma ihåg tiden då vi fikade flera gånger i veckan. Jag kände mig mest mätt och omotiverad, men jag gjorde mitt bästa. I alla fall är jag helt slut i kroppen nu, jag har t o  m svårt att skriva på tangentbordet. Det var längesen måste jag säga, men sköönt!

Förresten, maten på Boulevard har blivit dålig. Vi var inte nöjda nån av oss riktigt. Bönorna smakade och var gamla, gurkorna var torra, rhode island-såsen smakade blä och toasten var överfylld med grejs. Var är de på väg egentligen?


Kommentarer
Postat av: malinm

Fan vad skönt det är efter ett hårt träningspass :)

2008-11-19 @ 15:36:56
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0