216

Enköping har fått ett täcke av snö, myspys. Det knarrade sådär härligt när man gick, jag älskar verkligen det! Blir det inte så under en vinter är det inte en riktig vinter. Det ska vara svinkallt och 1 meter snö minst en vecka, då är det en riktig vinter. :)
Just nu sitter jag i Mosses rum för han håller på att hjälpa mig att fixa en ny fin design till bloggen. Han är något bättre på photoshop än mig så jag bad honom om hjälp. Jag hoppas det blir bra, det blir det nog. Jag har helt och hållet lagt mitt förtroende på honom. ;)

Kommentarer
Postat av: m

tack så mycket :)

2008-11-19 @ 18:43:05
Postat av: malinm

tack så mycket

2008-11-19 @ 18:43:26
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0