217

45 min kvar till lunch och jag är svinhungrig trots att klockan bara är halv elva snart. Jag måste verkligen äta nått mer till frukost än bara en apelsin, men jag blir ju så jäkla mätt just då. Ska man behöva tvinga i sig frukost? Det låter inte särskilt inbjudande.
Idag har jag träningsvärk i mina ben, häärligt! Lika skönt varje gång faktiskt. Jag tänkte ta en sväng till gymmet idag med men för att köra överkropp istället.
Designen som Mosse knepade på igår blev inte färdig riktigt, men jag hoppas på att han ska göra klart den idag, så att det blir lite förändring. Den ser bra ut än så länge, han har verkligen tagit det som jag tycker om. Jag antar att han känner mig bra. :)
Imorgon är det dags att åka till SACO-mässan, det ska bli trevligt. Jag hoppas att jag kommer därifrån med många nya idéer om vad jag ska göra sen, eftersom jag just nu inte har någon aning. Jag vill åtminstone bli inspirerad. En kul dag lär det ju bli i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0