162

Igår och idag har beståt (?) av att planera och bestämma mycket av min och tjejernas projektarbetesresa till västkusten på onsdag. Det har blivit en fika och en lunch på Boulevard !! och där har vi ju inte varit tillsammans på evigheter. Vi har i alla fall kommit fram till mycket och allt börjar kännas bra nu, det var så luddigt för ett tag sen. Men nu börjar det ordna upp sig med resa dit och hem, boende och vad vi ska göra när vi väl är där nere. De ska bli så kul!! Massa kort ska jag ta. Och så ska jag filma en massa för det blev min uppgift, och de är jag väldigt nöjd med eftersom jag trivs bäst bakom kameran. Skådespeleri är verkligen inte min grej.

You're always on my mind

Kommentarer
Postat av: siri

hahah, men det är verkligen min grej! ;) jag ska ta fram skådespelerskan i mig!

2008-10-03 @ 17:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0