170

Just nu ångrar jag verkligen att jag färgade mitt hår förra helgen, jag passar inte i den här mörka färgen när jag har så här kort hår. Det är en annan grej när man har långt hår, de blir mycket bättre. Så jag vill ha långt hår och bli ljushårig igen. Det får bli så!
Dessutom har jag bestämt mig, jag ska gå ner i vikt och jag tänker inte vara hemlighetsfull med det. Målvikten är 56 kg, men inte skinn och ben, jag vill ha en hälsosam kropp med snyggt definerade muskler. Det här hade jag tänkt klara på ca 10 veckor, alltså 1 kg i veckan. Där fick ni också min nuvarande vikt, vilken jag tills nu aldrig har berättat för någon. Jag tänker dokumentera vägen dit, så att jag inte kan fuska på något sätt. Jag kommer vara brutalt ärlig om allt jag gör, all träning och mat tänker jag skriva ner så att jag i veckoslutet kan se vad jag åstakommit. Jag ska sätta upp en plan med delmål som ska hjälpa mig. Och varje vecka tänker jag sammanfatta vad som hänt.
Jag vill inte längre tänka på att undvika vissa saker för att jag känner mig osexig, vara orolig att min pojkvän inte är attraherad av mig, dra in magen eftersom den "hänger ut" eller alltid ha kläder som håller in eller täcker den. Det finns massor av saker jag skulle kunna rabbla upp som jag inte vill ha i mitt huvud längre. Så nu är det dags att de här tankarna försvinner och ingen ska stå i min väg, för jag vet att jag kommer bli lyckligare av det här.

Don't stop me now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0