173

Den här veckan går inte bra alls, först ett donken-stopp och nu har jag blivit sjuk. Ingenting går min väg just nu. Men jag har i alla fall varit duktig gällande motion, en timmes promenad i måndags och en timme på gymmet idag, och det var efter det som förkylningen verkligen slog ut. Så det blir vila imorgon och på fredag, eventuellt att jag tar en liten promenad. Men vi får se hur länge förkylningen håller i sig.
Mina Polacker är just nu i Stockholm och eftersom jag har så mycket läxor fick jag bli hemma. Hade hellre varit med dom och fått en bit mat från Kungshallarna istället. Men jag hoppas dom har kul i alla fall, vad de nu gör. Nu ska jag återgå till pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0