133

Var och gymmade idag på morgonen innan första lektionen, det var faktiskt riktigt skönt att börja dagen med ett hårt pass. Vilket i för sig gjorde att jag var helt slut när jag kom till skolan. Men jag känner mig duktig i alla fall. För att vara ärlig känns allt mycket bättre nu för tiden, jag känner mig gladare, mer koncentrerad och fokuserad på vad jag ska göra än jag gjorde för ca tre månader sen. Då det alltid var något som tyngde ner mig. Det finns inte längre, inget som varje dag gör mig ledsen och arg. Det kanske var ett sommarlov som behövdes för att ställa allt tillrätta igen. För att göra mig till den jag verkFör att ge mig det där självförtroendet som behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0