137

Kom precis ut från sv-provet. De gick som jag hade förväntat mig. Så jag är nöjd.
Igår var jag ju hos Malin och slingade hennes hår och pluggade. Det var trevligt, vi har alltid kul vad vi än gör. Så mitt plugg gjorde inte att jag blev osocial i alla fall.
Ikväll blir det rundvandring nr1 hos SIRI :D Och tjenare vad de ska bli kul, speciellt att se vad alla har klätt ut sig till. Temat lyder ju som följer: "kom som en sång" Jag undrar verkligen vad alla har bestämt sig för. Själv har man ju valt Kiss, och enligt Malin var de ju inte så svårt; "du behöver ju bara sätta på dig gula kläder så är du klar, du kan få låna min gula kjol". Jag säger bara tack till min påhittiga syster. :P


Kan ju säga att jag hade tänkt vara Paul Stanley, alltsdå han längst upp i mitten. Tummen upp för de va? ;D





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0