156

Då var det söndag och det känns konstigt och tomt att inte behöva gå till Sigge mer. Vi har ändå spenderat mycket tid tillsammans och det har alltid varit en avkoppling att gå till stallet och bara göra som jag vill. Koppla bort allt annat och bara tänka på mig själv en stund. I nästan fyra år har jag kunnat göra det, men nu är det slut med det. Jättretråkigt, verkligen. Så nu får jag försöka hitta på något annat att göra på söndagarna istället. Blir nog rätt svårt att hitta något som kan leva upp till det. Idag tänkte jag nog ta ett långt varmt bad eller nåt som jag inte gjort på ett tag. Det blir en skön kompensation till dess jag hittar nått annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0