382

Jag går nu omkring i min studentmössa här hemma, men jag känner mig inte överlycklig för att jag fått den och hur den ser ut. Lite smått för liten är den också. Jag vet inte om jag är nöjd med den helt enkelt. Fan, jag skulle har gjort som jag ville ha det från början. Just nu velar jag mellan att stå ut med den jag har eller lämna tillbaka den och få en storlek större och det utseende jag ville ha från början. Jag får rådfråga med min mamma och syster. De är bra på att prata vett med mig. Det är ju ändå bara tre veckor till jag får vänta, och det är ju inte så länge om man tänker efter.

Kommentarer
Postat av: Bella

min är också lite för liten:( men kostar de något att byta? vet du det?

2009-04-20 @ 19:36:07
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0