091206

Här har man inte skrivit på ett tag, lusten eller snarare rutinen att skriva dog efter att ha varit i Egypten. Och visst känns det bra att jag har en blogg att skriva i av rutin och inte av lust. Hursomhelst, jag kanske dyker upp ibland när jag får för mig att jag har något viktigt att berätta, som idag: jag och Nicklas firar elva månader tillsammans. Eller firar kanske är att ta i, vi har väl inte gjort något speciellt idag. Vi vaknade, åt frukost, spelade lite LBP, kollade på tv och sen åkte han hem. Det kallar jag inte att fira direkt, men elva månader är det i alla fall. För mig betyder det mer att vi snart har varit tillsammans ett år!! Det tänker åtminstone jag fira med dunder och brak, får väl se hur min andra hälft hade tänkt sig med den saken. Vi har pratat om det någon gång och några hintar har jag i alla fall snappat upp. Det doftar tre-rätters... Det betyder även en annan sak; att jag måste hitta den perfekta ett-årspresenten, hur nu det ska gå till när jag redan har problem med julklappen. Julklapp är en sak och ett-årspresent är en annan, det tycker jag i alla fall. Så vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska fortsätta leta julklappar och ett-årspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0