290

Har fått ångest om hur jag ska göra med mitt hår! Prova slinga igen eller kanske be mamma om en slingning hos frisören och då utstå den skam som kommer med. Jag vet inte, inget låter särskillt lockande om jag ska vara ärlig. Om jag gör de hemma kan de ju bli samma resultat igen och hos frisören är de ju sjukt dyrt, ingenting för oss med studentekonomi. Måste höra vad min mamma tycker innan jag bestämmer mig.
     På onsdag är det inga lektioner för min del, dels för att ettorna och tvåorna har info hela dagen. De tycker jag är en bra sak. Så de blir till att bara ta de lugnt och plugga lite. Det enda som händer då är att det är mössprovning mellan ett och två. Studenten börjar verkligen närma sig nu, trots att den känns så långt bort. Inga studentkänslor här inte, inte än i alla fall. Men de kommer nog, nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0