340

Blev väldigt sugen på att gå hem efter att jag diskuterat engelskaboken idag, men eftersom jag har Olle i både engelska och skapande svenska hade ju de inte gått så bra. Så jag var duktig och stannade kvar och hade en trevlig håla på ca 2.5 timme. Tog en runda på stan istället för att sitta och jobba med skit som jag inte skulle ha kommit något vart med ändå, tyckte jag var värd det.
     Börjar om fem min och idag hoppas jag att den jäveln inte har glömt att ta med fika, vi har inte fått de på två eller tre gånger i rad och det börjar bli lite frustrerande (för lite fika?). Och kafeterian hade ingen nötkräm som jag blev sjukt sugen på när jag kom tillbaka från min "shoppingrunda" på stan. Får svänga in på coop en snabbis innan jag går hem till Nicklas helt enkelt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0