357

Den här helgen har varit lugn, skön och mysig. Fredagen spenderades hemma med familjen, lördagen och söndagen med Malin och Nicklas. Det blev gym, färgning av håret, hemmapizza, Melodifestival, fika och promenad i det fina vårvädret. Riktigt myspys! Det gör jag gärna om.
     Den här veckan känns dock inte som att den började på det bästa sättet. Fick lämna mitt värmeelement i sängen i morse och gå själv till skolan, och den är inte min favoritplats nuförtiden. Helst av allt skulle jag vilja göra allt skolarbete hemifrån en tidframöver. Det kanske får igång min inspiration och ambition. Men alla vet väl att det är omöjligt, för vi naturare kan ju redan allt och vi har inga psykiska problem. Så det är bara att bita ihop som vanligt.

Annars får ni ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0