396

Snart är det dags för mig att bjuda på fika på Skapande-svenska-lektionen. Det kommer bli riktigt mumsigt om du frågar mig. Kladdkaka och mandelskorpor är vad jag bjuder på. Blir smaskismask det!
     Imorgon är vi tydligen lediga hela dagen då det är eget arbete på samhällslektionen, så för min del blir det nog att åka in till stan i alla fall och träna lite. På eftermiddagen ska jag och mamma åka till västerås, igen. Där ska jag byta skor, igen. Ska lämna tillbaka lite grejer också, så det bilr nog finfint det där.

Detta blev ett ganska tråkigt inlägg, men det får fan va så.

Kommentarer
Postat av: asia

Gooooooooood kladdkaaakaa! MUMSIMUMS! :D

2009-05-17 @ 17:41:02
URL: http://mujkic.bilddagboken.se
Postat av: Amalia

Haha! Taaack! :D

2009-05-17 @ 23:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0