413

Jag undrar hur många gånger jag har loggat in här idag. Över 10 kanske. Låter väl inte så mycket egentligen, men för en kanske-ett-inlägg-om-dagen-boggare som jag, så är det långt över normalt. Vanligtvis händer det väl att jag loggar in 1-2 gånger  om dagen kanske. Men jag antar att min eftermiddag och kväll har varit ovanligt tråkig. Nu känns det till exempel som att klockan skulle kunna vara runt 11-12, vilket är ett bevis på att tiden går extremt långsamt just nu. Man kanske ska sätta igång en film och sova till den eller utöva mitt nyfunna intresse: lägga patians på datorn. Otroligt töntigt och fånigt men jävligt rogivande, man blir liksom lugn men skärpt. Bra så här på kvällen innan man ska sova. Vilket jag nog ska försöka göra snart. Bara borsta tanden först så.

För övrigt undrar jag hur man kan producera så mycket snor på en dag och varför mina ögon är så cp och rinner hela tiden? Svar tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0