446

Lyssna, njut och bli överraskade säger jag bara. Inte kan man tro att det är allas vår Darin som sjunger? Jag blev åtminstone överraskad när jag fick veta att det var Darin som sjöng, det trodde jag inte första gången jag hörde låten. Jag trodde det var nån liten Idolpojke som uppträtt med den, såhär i Idoltider.
Men i alla fall det är nog den första riktigt bra låten Darin gjort, ska jag vara ärlig så tycker jag nästan att den är bättre än Coldplays original. Men det kan även vara för att jag spelade sönder den när den kom ut.


Darin - Viva la vida


Kommentarer
Postat av: S A R A

Han har väldigt bra röst men den slår absolut inte orginaler! Jag tycker inte alls om att han har gjort den till en pop remix :(

2009-11-02 @ 18:23:15
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: S A R A

(svar)Jo lite mer färg hade faktist varit kul

2009-11-02 @ 18:23:38
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0