311009

I torsdags kväll kom my man Nicklas hit :) och vi har myst jättemycket sen dess! Igår åkte vi (efter lite påtryckningar) till Västerås där vi gick på Ikea, H&M och Kicks. På grund av att det jag egentligen skulle ha inte fanns på Ikea så fick jag av en händelse med mig en massa doftljus och en kruka hem istället. Vi hittade även en varsin parfym som jag ska köpa i Tax free:n när jag åker till Egypten. Mutcho billigare, det gillar vi. Efter det for vi tillbaka till Enköping och åt en varsin sallad på Wickmans, trevligt och mumsigt.
På kvällen blev myspys med film (eller två), först Da Vinci-Koden och sen Änglar och demoner. Två riktigt bra filmer som jag rekomenderar.

Ikväll blir det förhoppningsvis utgång. Svänga sina lurviga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0